mandag 5. oktober 2009

Nååå nærmer det seg

Fra at relativt hysterisk innlegg til et mindre hysterisk innlegg. Jeg er nå godt i gang med å skrive og er i mer eller mindre i sluttfasen.
De spørsmålene jeg stiller meg nå er:
- har jeg egentlig svart på problemstillingen?
- hvordan skal jeg egentlig avslutte dette? (dette er noe jeg forsåvidt ofte kan sliter med når jeg skriver norsktekster. Skrive en konklusjon der man ikke skal komme med nye poenger, men ikke sitere rett av det man tidligere har skrevet. Er det virkelig mulig å få til?)

Jeg er en smule mer tilbakelent nå og ikke like slitsom å være med nå som jeg har fått skrevet litt. Jeg har funnet ut at det hele handler om å bare sette seg ned og bestemme seg for å skrive. Det har jeg gjort nå og det var faktisk ikke så ille.

Tidsfristen nærmer seg, så det er bare å jobbe videre!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar