onsdag 7. oktober 2009

Oooog DER var oppgaven levert

Nå har jeg endelig levert fordypningsprosjektet. Det føles helt fantastisk å kunne si, jeg er FERDIIIIG:)

Da er det tid for å reflektere over hvordan prosjektjobbingen har gått. Jeg kan vel si at det har gått litt opp og ned. Her er utviklingen steg for steg:
1. Hva i all verden skal jeg ha om?
2. Yey, funnet tema og hvilke bøker jeg skal lese

3. Æsj, klarer ikke finne en bra problemstilling

4. Yey, funnet problemstilling

5. eh, hvordan skal jeg starte å skrive? Skrivesperre
6. Lager disposisjon og begynner å skrive. Passe fornøyd

6. Høstferie og stressa over at jeg burde nok jobbet med prosjektet(men jeg valgte å ha litt ferie)
7. Godt igang og skriver et førsteutkast. Passe forn
øyd
8. Hysterisk punkt. Ikke fornøyd med teksten i det hele tatt.

9. Bestemmer meg for å skrive om teksten endel og prøver å tenke positivt. Passe fornøyd

10. Teksten er skrevet og rettet ferdig. Innlevere! Veldig veldig fo
rnøyd

Jeg syns teksten jeg leverte inn ble bra og den ble sånn ca som jeg hadde sett for meg. Hvis jeg skal trekke ned noe på jobbingen min må det være at jeg kunne ha jobbet enda mer effektivt og ikke surret like mye. Det er vanskelig å bestemme seg for at er det skrivetid når man har en pc med mange fristelser bare et tasteklikk unna Jeg er fornøyd med at jeg ble ferdig i tide og slapp å stresse de siste minuttene før tidsfristen går ut.
Først når Ingunn fortalte at vi skulle ha innlevering av fordypningsprosjekt allerede etter høstferien tenkte jeg at dette kommer aldri til å gå. Nå er jeg glad for at jeg slipper å grue meg til dette et halvt år fremover:)

Tommel opp

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar